-
آرشیو :
تابستان 1400
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
19900
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
سید محمد داودی، حبیب آذریان
-
کلید واژه :
شاد، مجازی، آموزش، دانش آموز، معلم.
-
مراجع :
[1] بیرقی فرد، علی و همکاران(1399)، شبکه آموزشی دانش آموزی(شاد).مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی سال سوم پاییز شماره 3 .
[2] تقیزاده، علی (1399). تحلیل شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد). آکامیس
[3] جهانیان، رمضان (1388)، راهکارهای بهینه سازی برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران،دانش و پژوهش در علوم تربیتی سال ششم زمستان شماره 24.
[4] داوودی، محمد،(1384)،نقش معلم در تربیت دینی،قم، انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه.
[5] دوانلو، میترا،( 1384)،برنامه درسی پنهان،مازندران، انتشارات شلفین.
[6] شورت،ادموند سی،(1387)،روش شناسی مطالعات برنامه درسی،مترجم: محمود مهرمحمدی و همکاران، تهران، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش.
[7] قورچیان،نادرقلی و همکاران،(1383)،طراحی و مهندسی برنامه درسی در هزاره ی سوم،تهران، انتشارات فراشناختی اندیشه.
[8] قاسمی، ارجاسب و قاسمی، فرشاد،1394،برنامه ریزی آموزشی،اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه،کرمان.
[9] محکم کار، ایمان و حلاج، محمدمهدی(1393).شبکه های اجتماعی به دنبال چه هستند؟.فصلنامه دانش انتظامی خراسان شمالی، سال اول، شماره 2.
[10] محسن پور، بهرام(1389)،مبانی برنامه ریزی آموزشی، نشر ، تهران.
[11] موسوی، ستاره و همکاران(1393)،نقش برنامه ريزي آموزشي در تربيت شهروند متعهد به فرهنگ ترافيك، فصلنامه مطالعات مدير شماره 32 .
- صفحات : 40-46
-
دانلود فایل
( 223.68 KB )