Farzanegan Pub Farzanegan DOI info@joce.ir mEDRA 20240328 DOI Registration 01
06 10.22034/zagros.2021.0527.0020 http://rassjournal.ir/user/articles/2858 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های WHR و محیط دور بازو مردان دارای اضافه وزن</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های WHR و محیط دور بازو مردان دارای اضافه وزن</TitleText> 01 01 2858 zagros Publisher IR 01 2858 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های WHR و محیط دور بازو مردان دارای اضافه وزن</TitleText> 01 [1] آذربایجانی و همکاران. (1391) بررسی و مقايسه آثار تمرين هاي هوازي، مقاومتي و تركيبي بر نيمرخ ليپيدي و آديپونكتين در مردان غير فعال، ، نشریه ورزش و علوم زیست حرکتی، سال چهارم/ شماره 2/ پياپي 8. [2] پهلوان یلی، مریم. حجتی، زهرا. (1395). تأثیر هشت هفته برنامه تمرین هوازی بر اختلالات تغذیه ای و ترکیب بدن دانشجویان دختر غیرورزشکار دانشگاه علوم پزشکی گیلان. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم. 10 (2)، صص: 59-53. [3] جعفری و همکاران. (1391) بررسی اثر هشت هفته تمرين همزمان استقامتي تناوبي و مقاومتي و استقامتي تداومي و مقاومتي بر قدرت، تركيب بدني و پروفايل هاي ليپيد در پسران غيرورزشكار 14 تا 17 سال داراي اضافه وزن فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دوره شانزدهم، شماره 1. [4] کردی و همکاران. (1392) بررسی آثار تمرين هوازی، مقاومتی و ترکیبی بر قدرت، تركيب بدني و پروفايل هاي ليپيد در پسران نوجوان چاق، . مجله دانشگاه علوم پزشكي شهركرد/ دوره 16 ، شماره 1/ فروردين و ارديبهشت 1392/64-54. [5] گلدوی، رضوانه. مقرنسی، مهدی. (1394). تأثير دو شيوة تمرين استقامتي و مقامتي بر سطوح آپلين پلاسمايي و برخي متغيرهاي آنتروپومتريكي دختران دچار اضافه وزن و چاق. نشریه علوم زیستی ورزشی، 7(2)، صص: 277-261. [6] نایبی فر و همکاران. (1391) بررسی تأثير تمرين مقاومتي و هوازي بر سطوح سرم پروتئين واكنش گرC نیمرخ لیپیدی و تركيب بدني زنان داراي اضافه وزن، علوم زيستي ورزشي _ زمستان 1391، شمارة 15 -ص ص : 22-5. [7] نیکرو و همکاران. (1392) مقایسه ی تأثیر برنامه ی تمرین هوازی تناوبي و تداومي بر حداکثر اکسیژن مصرفي نمایه توده¬ی بدن و درصد چربي بدن دانشجویان افسری، مجله طب نظامي دوره 51 ، شماره 4، زمستان 1392- صفحات: 255-241. [8] یکتاکار مظفر، محمدی سردار. (1390) مقايسه اثرات تمرينات ورزشي مقاومتي، استقامتي و تركيبي بر پروفايل ليپيد مردان ميانسال غير ورزشكار. مجله علمي دانشگاه علوم پزشكي كردستان/ دوره شانزدهم/ زمستان ۱۳90-36 -26. [9] Alves, A. R., Marta, C. C., Neiva, H. P., Izquierdo, M., and Marques, M. C. (2016). Concurrent training in prepubescent children: the effects of 8 weeks of strength and aerobic training on explosive strength and V[Combining Dot Above]O2max. J. Strength Cond. Res. 30, 2019–2032. [10] Antonio, P., and Behm, D. G. (2005). The impact of instability resistance training on balance and stability. Sports Med. 35, 43–53. [11] Antowan, A. R., Bottaro, M., Ferreira-Junior, J. B., Izquierdo, M., Cadore, E. L., and Gentil, P. (2016). The chronic effects of low- and high-intensity resistance training on muscular fitness in adolescents. PLoS ONE 11(1); p:315-329. [12] Brayan LM, Hsieh SD, Ashwell M. A systematic review of waist-to-height ratio as a screening tool for the prediction of cardiovascular disease and diabetes: 0•5 could be a suitable global boundary value. Nutr Res Rev 2015; 23:247-69. [13] Brshap CL, Brigitte MA, Moisan J, Michel MD. Psychosocial factors at work, smoking, sedentary behavior, and body mass index. A prevalence study among 6995 white collar workers. J Occup Environ Med; 2009; (42): 40-47. [14] Cadore EL, Izquierdo M, Pinto SS, Alberton CL, Pinto RS, Baroni BM, et al. Neuromuscular adaptations to concurrent training in the males: effects of intrasession exercise sequence. Age (Dordr). 2013; 35(3): 891-903. [15] David P, Martinez j, Carlos G,, Nieves M. Anemia and Thrombocytopenia Induced by Orlistat, International Journal of Endocrinology and Metabolism 2013; 11(4): 6721- 6729. [16] David S. Exercise, appetite and appetite regulating hormones: implications for food intake and weight control. Ann Nutr Metab. 2010; 57: 36-42. [17] Donnelly JE, Hill JO, Jacobsen DJ, Potteiger J, Sullivan DK. Effects of a 16-month randomized controlled exercise trial on body weight and composition in young, overweight men and women: the Midwest exercise trial. Arch Intern Med 2003;163(11):1343-50. [18] Donoso MA, Munoz-Calvo MT, Barrios V, Garrido G, Hawkins F, Argente J. Increased circulating adiponectin levels and decreased leptin/soluble leptin receptor ratio throughout puberty in female ballet dancers: Association with body composition and the delay in puberty. Eur J Endocrinol 2010;162(5):905-11. [19] Durstin L. Lipids, lipoproteins and exercise. J Cardiopulmon Rehabit 2008; (22): 85 -98. [20] Dyck DJ. Leptin sensitivity in skeletal muscle is modulated by diet and exercise. Exercise & Sport Sciences Reviews; 33: 189-194. [21] Dyson PA. The therapeutics of lifestyle management on obesity. Diabetes Obes Metab. 2010;12(11): 941-6. [22] Elloumi M, Ben Ounis O, Makni E, Van Praagh E, Tabka Z, Lac G. Effect of individualized weight-loss programmed on adiponectin, leptin and resistin levels in obese adolescent boys. Acta Paediatr 2009; 98(9):1487-93. [23] Elmahgoub S, Calders P, Lambers S, Stegen S, Laethem C, Cambier D. The effect of combined exercise training in adolescents who are overweight or obese with intellectual disability: The role of training frequency. JSCR 2013; 25(1): 2274–2. [24] Foster-Schubert KE, McTiernan A, Frayo RS, Schwartz RS, Rajan KB, Yasui Y. Human plasma ghrelin levels increase during a one-year exercise program. J Clin Endocrinol Metab 2011; 90: 820-5. [25] Francisco J, Ordonez A, Gabrie G, Alejandra Camacho. Anti-Inflammatory effect of exercise, via reduced leptin levels in obese women. Int. J. Sport Nutr 2013; 23(3): 239 -4. [26] Guarantor: Sindre M. Dyrstad. Physical Fitness and Physical Training during Norwegian Military Service. MILITARY MEDICINE 2014; 171(8): 736741. [27] Gueugnon C, Mougin F, Nguyen N, Bouhaddi M, Nicolet G, Dumoulin G. Leptin and PYY levels in adolescents with severe obesity: Effects of weight loss induced by long-term exercise training and modified food habits. Eur J Appl Physiol 2012; 112(5): 1797–5. [28] Karavirta L. et al. Effects of combined endurance and strength training on muscle strength, power and hypertrophy in men. Scand J Med Sci Sports. 2011; 1(3): 211-402 [29] Kay M, Suliette C, Howe Martel G, Scott WH, Dooly CR. Comparison of resistive to aerobic exercise training on cardiovascular risk factors of sedentary, over weight premenopausal and post menopausal women. Nutrition Research 2013; 23:607-619. [30] Kelishadi R, Hashemipour M, Mohammadifard N, Alikhassy H, Adeli K. Short- and long-term relationships of serum ghrelin with changes in body composition and the metabolic syndrome in prepubescent obese children following two different weight loss programs. Clin Endocrinol (Oxf). 2008; 69 (5):721-9. [31] Khalilzade, M., Azali Alamdari, K., Choobineh, S., Ebadi, Shirmard, B. Effects of low and moderate-intensity aerobic exercise on appetite, body weight, energy expenditure and the amount of Acyl ghrelin plasma in inactive lean and obese women. Iranian Nutrition Sciences and Food Technology 2015; 6(1): 1-10. [32] Perira A, Costa AM, Izquierdo M, Silva AJ, Marques MC, Williams H. Combined strength and step aerobics training leads to significant gains in maximal strength and body composition in women. J Sports Med Phys Fitness 2013;53(supple 1 to Number 3):38-4. [33] Sillanpa E, Hakkinen A, Punnonen K, Hakkinen K, Laaksonen D. Effects of strength and endurance training on metabolic risk factors in healthy men. Scand J Med Sci Sports. 2009; 19(6): 885-95. [34] Yan Z, Okutsu M, Akhtar YN, Lira VA. Regulation of exercise-induced fiber type transformation, mitochondrial biogenesis, and angiogenesis in skeletal muscle. J Appl Physiol. 2011; 110(1): 264-74. 1 A01 مهدی کریملو، اکبر معین مهدی کریملو، اکبر معین C. مهدی کریملو، اکبر معین 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0531.0101 http://rassjournal.ir/user/articles/2860 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه ی تطبیقی آرای جان لاک و پیترز هرست در باب تربیت شهروند عقلانی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مقایسه ی تطبیقی آرای جان لاک و پیترز هرست در باب تربیت شهروند عقلانی</TitleText> 01 01 2860 zagros Publisher IR 01 2860 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه ی تطبیقی آرای جان لاک و پیترز هرست در باب تربیت شهروند عقلانی</TitleText> 01 [1] احمدپور، ایوب. (1387). درآمدی بر مبانی حقوق شهروندی در اسلام. مجله پژوهش های تربیت اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان. سال 2، شماره 3، ص142-120. [2] افضلی، رسول و حسام، مهدی. (1389). حقوق شهروندی در ایران. ماهنامه اطلاعات سیاسی- اقتصادی. شماره های 280-279، ص123-106. [3] الـیاس، جان و ضرابی، عبدالرضا. (1380). تربیت عقلانی. فصلنامه معرفت. شماره 44، ص 49-39. [4] بهشتی، سعید. (1379). روش های تربیت عقلانی در سخنان امام علی (ع). فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. شماره4، ص 518-505. [5] بهلولی فسخودی، محسن؛ ضرغامی، سعید؛ قائدی، یحیی و برخورداری، رمضان. (1395). تحلیل نسبت آموزش فنی و حرفه-ای با تعلیم و تربیت نظری. فصلنامه خانواده و پژوهش، شماره33، ص 95-77. [6] پاپی، سمیه. (1393). تبیین نقش تعلیم و تربیت در راستای حقوق شهروندی و بازتاب آن در کتاب های درسی علوم اجتماعی نظام آموزشی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ی تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز. [7] پور طهماسبی، سیاوش و تاجور، آذر. (1390). حقوق و تربیت شهروندی در نهج البلاغه. پژوهشنامه علوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سال دوم، شماره 4، ص 23-1. [8] جعفری لنگرودی، محمد جعفر. (1387). ترمینولوژی حقوق. چاپ نوزدهم. تهران: گنج دانش. [9] جهانبگلو، رامین. (1394). نقد عقل مدرن(مصاحبه رامین جهانبگلو با 20 تن از صاحب نظران و فیلسوفان معاصر). (مترجم: حسین سامعی)، تهران: فرزان روز. [10] خوشخویی، منصور و امینی، پریوش. (1394). ضرورت تربیت عقلانی از دیدگاه اسلام. دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی. تهران: مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار. [11] دهقان سیمکانی، رحیم. (1391). تربیت عقلانی، محور اساسی در تبلیغ دینی. فصلنامه پژوهش¬نامه تربیت تبلیغی. سال 1، شماره1، ص44-23. [12] رشیدی، شیرین و بهشتی، سعید. (1392). اصول تربیت عقلانی بر مبنای سخنان امام رضا علیه السلام. فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی. دوره جدید، سال 21. شماره18، صص67-51. [13] رشد آموزش ابتدایی. (1397). دفتر انتشارات و فناوری آموزشی. [14] رزاق پور، یوسف. (1390). نگاهی به حقوق شهروندی. ماهنامه کانون. شماره123، ص98-87. [15] زیبا کلام، فاطمه. (1381). فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه جان هنری نیومن. فصلنامه روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. دوره جدید، سال 5، شماره2. ص180-161. [16] صفری. (1394). الگوی تربیت عقلانی در روایات. دوفصلنامه علمی- تخصصی مطالعات حدیث پژوهی. سال 1، شماره1، صفحه 88-65. [17] فتحی واجارگاه، کورش و واحدچوکده، سکینه. (1388). آموزش شهروندی در مدارس. چاپ اول، تهران: آییژ. [18] فراتی، عبدالوهاب. (1384). دین و دولت در اندیشه هابز، لاک و کانت. فصلنامه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم. شماره 32، ص 193-165. [19] کاظمی، احسان. (1389). آموزش شهروندی از اصول تا عمل. چاپ اول، اصفهان: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان. [20] گوتک، جرال. (1396). مکاتب فلسفی و آرائ تربیتی. ترجمه محمد جعفر پاک سرشت، تهران: سمت. [21] مزروقی، رحمت¬اله و صفری، یحیی. (1386). مبانی و روش¬های تربیت عقلانی از منظر متون اسلامی. دوفصلنامه تربیت اسلامی. سال 3، شماره5، ص134-115. [22] ملکی، حسن. (1379). تربیت عقلانی در نهج ¬البلاغه و دلالت¬های آموزشی آن. فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. شماره4. ص 504-481. [23] نوروزی، رضاعلی؛ رضایی، محمدجعفر و سپاهی، مجتبی. (1397). کارکردهای تربیت عقلانی از دیدگاه آیت¬الله جوادی آملی. فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی. دوره جدید، سال 26، شماره38، ص 53-29. [24] وحدانی¬فر، هادی. (1393). بازشناسی مفهوم دینی عقل، مبنایی برای تعلیم و تربیت در اسلام. مجله پژوهش-های تعلیم و تربیت اسلامی. سال 6، شماره9، ص 169-147. 1 A01 سمیّه پاپی، ابتسام کوتی سمیّه پاپی، ابتسام کوتی C. سمیّه پاپی، ابتسام کوتی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0705.0309 http://rassjournal.ir/user/articles/2862 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تاثیر مدیریت استراتژیک و کارآفرینی سازمانی در سازمان ها</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>تاثیر مدیریت استراتژیک و کارآفرینی سازمانی در سازمان ها</TitleText> 01 01 2862 zagros Publisher IR 01 2862 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تاثیر مدیریت استراتژیک و کارآفرینی سازمانی در سازمان ها</TitleText> 01 [1] ابراهیمی نژاد، مهدی، قادری، شوکت، قادری، جاسم، 1391، بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت استراتژیک و کارآفرینی سازمانی، کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، صص. 13-1. [2] اسکوئیان، معصومه، 1391، بررسی عوامل درون سازمانی موثر بر کارآفرینی سازمانی، کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، صص. 19-1. [3] دفت، ریچارد آل.، 1380، تئوری و طراحی سازمان، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، تهران. [4] دیوید، فرد آر، 1382، مدیریت استراتژیک، ترجمه علی پارسائیان، سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، چاپ سوم، تهران. [5] کارت رایت، راجر، 1383، سازمان های کارآفرین، ترجمه علی پارسائیان، انتشارات ترمه، چاپ اول، تهران. [6] کوارتکو، دانلد اف و هاجتس، ریچارد ام، 1383، نگرش معاصر بر کارآفرینی، ترجمه ابراهیم عامل محرابی و محسن تبرائی، انتشارات دانشگاه فردوسی، چاپ اول، مشهد. [7] گلستان هاشمی، سید مهدی، 1382، مبانی علم کارآفرینی، انتشارات جهاد دانشگاهی، اصفهان. [8] شیر خدا، محمد، (1394). بارقه‌های هوشمند تکنولوژی معنویت در جهان آفرینش، تهران، انتشارات تایماز. [9] شیرخدا، محمد،(1399).کارآفرینی پزشکی ،بررسی وضعیت و خواستگاه تاسیس دانشگاه بین المللی طب اسلامی [10] Blomstrom, Davis and Blomstrom, Robert L., (1975), Business and Society: Enviroment and Responsibility, Hill Book Company, New York. [11] Hansemark, O.C., (1998), The Effects of an Entrepreneurship Programme on Need for Achievement and Locus of Control of Reinforcement, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, Vol. 4, Issue. 1, pp.28-50. [12] Herbert, Theodore T. and Brazeal, Deborah V., (1999), Entrepreneurializing the Organization: Archetypes of Commitment to Corporate Entrepreneurship and Implications for Strategic Entrepreneurship, Available at: www.yumpu.com (October 2016). [13] Kraus, Sascha and Kauranen, Ilkka., (2009), Strategic management and entrepreneurship: Friends or foes?, Journal of Business Science and Applied Management, Vol. 4, Issue. 1, pp. 37-50. [14] Robin, Donald; Giallourakis, Michael, David, Fred R. and Moritz, Thomas, E., (1989), A Different look at codes of Ethics, Business Horizons, Vol. 32, No. 1, pp. 66-73 1 A01 محمد شیرخدا محمد شیرخدا C. محمد شیرخدا 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0706.0027 http://rassjournal.ir/user/articles/2863 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر بلوغ زودرس بر نوجوانان</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر بلوغ زودرس بر نوجوانان</TitleText> 01 01 2863 zagros Publisher IR 01 2863 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر بلوغ زودرس بر نوجوانان</TitleText> 01 [1] اشک ریز، صدیقه (1395). راههای پیشگیری از بلوغ زودرس جنسی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان. [2] امیری، علی (1365). بلوغ زودرس: لغزشهای جنسی کودکان و نوجوانان. پیوند، شماره 65، صص 402-368. [3] پروت، تامپسون و داگاس، براون (1383). روان درمانی و مشاوره کودکان و نوجوانان، ترجمه حسن فرهی. تهران: انتشارات ارجمند. [4] جایگاه جوانان در پرتو منشور تربیتی، چاپ اول. انتشارات دبیرخانه عالی جوانان، 1376. [5] حجازی، سارا (1384). بلوغ زودرس، بلوغ دیررس.ماهنامه پیوند، شماره 313، صص4-1. [6] حرانی، حسن بن علی (1363). تحف العقول عن آل رسول. ترجمه علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین. [7] حسینی، داوود (1386). روابط سالم در خانواده. قم: بوستان کتاب. [8] خدایاری فرد، محمد (1385). روان شناسی مرضی کودک و نوجوان. تهران: نشر دانشگاه تهران. [9] دبس، موریس (1379). بلوغ، ترجمه اسحاق لاله زار. تهران: انتشارات خورشید نو. [10] رزاقی آذر، مریم (1381). بلوغ زودرس: چه کسی را درمان کنیم. مجله غدد درون ریز و متابولیسم ایران، سال چهارم، شماره 2، صص 138-131. [11] رضوی، اعظم؛ محمدی کلان، بتول؛ ترابی، فاطمه (1394). بررسی علل بلوغ زودرس در دانش آموز پسر شهرستان ارومیه. کنفرانس بین المللی رویکردهای مدرن علوم انسانی کولالامپور. [12] سقازداده، سید محمد؛ کریم خانی، حمزه (1388). آسیب شناسی نسل جوان: هجوم خاموش. تهران: نشر عطر یاس. [13] شرفی، محمدرضا؛ آقازاده، محرم؛ فضلی خانی، منوچهر (1384). بلوغ و نوجوانان. تهران: موسسه فرهنگی منادی تربیت. [14] صبور اردوبادی، احمد (1377). بلوغ و سلامتی نوجوانان. تهران: انتشارات رسالت قلم. [15] صبور اردوبائی، احمد (1377). بهای یک نگاه. تهران: قلم. [16] عابدینی، یاسمین؛ خدایاری فرد، محمد (1386). مشکلات و سلامتی نوجوانان و جوانان. تهران: دانشگاه تهران. [17] فرجاد، محمدحسین (1355). مقدمه ای بر جامعه شناسی و سیر و تحول و تکامل جامعه. تهران: انتشارات بی جا. [18] فقیهی، علی نقی (1391). تربیت جنسی: اصول مبانی و روش ها از منظر قران و حدیث، قم: موسسه علم فرهنگی دارلحدیث. [19] کلاکی، اکرم السادات (1395). بررسی مسائل بلوغ و بلوغ زودرس. رشد آموزش ابتدائی، دوره بیستم، شماره 1، صص 15-1. [20] کلینی، محمد بن یعقوب (1391 ق). الکافی. تهران: دارالکتاب الاسلامیه. [21] لطف آبادی، حسن (1380). رشدجسمی و جنسی در نوجوانی. تهران: انتشارات نسل سوم. [22] المتقی الهندی، علی بن حسام الدین (1397 ق). کنز الاعمال فی سنن القول و الافعال. بیروت: مکتبه التراث الاسلامی. [23] نجاری، رضا (1396). مقایسه مهارت های اجتماعی، بلوغ زودرس و عملکرد تحصیلی در دو گروه معتاد و غیر معتاد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی. [24] Blondell, R.D., Foster, M.B., Dave, K.C. (1999). Disorders of puberty. Am Fam Physician, 60, 209-24. [25] Cisternino, M., Arrigo, T., Pasquino, A.M., Tinelli, C., Antoniazzi, F., Beduschi, L., Bindi, G., Borrelli, P., et al. (2000). Etiology and age incidence of precocious puberty in girls: a multicentric study. J Pediatr Endocrinol Metab, 13, 695-701. [26] Fernandez-Fernandez, R., Martini, AC., Navarro, VM., Castellano, J.M., Dieguez, C., Aguilar, E, et al. (2006). Novel signals for the integration of energy balance reproduction. Mol Cell Endocrinol, 25(254-255)127-32. [27] Ibanez, L., Jimenez, R., de Zegher, F. (2006). Early puberty-menarche after precocious pubarche: relation to prenatal growth. Pediatrics, 117(1), 117-21. [28] Ojeda, SR., Lomniczi, A., Mastronardi, C., Heger, S., Roth, C., Parent, A.S, et al. (2006). Minireview: the neuroendocrine regulation of puberty: is the time ripe for a systems biology approach. Endocrinology, 147(3), 1166-74. [29] Partsch, C.J., Sippell, WG. (2001). Pathogenesis and epidemiology of precocious puberty. Effects of exogenous oestrogens. Hum Reprod Update, 7, 292-302. [30] Styne, D.M. (1997). New aspects in the diagnosis and treatment of pubertal disorders. Pediatr Clin North Am, 44, 505-29. [31] Zukauskaite, S., Lasiene, D., Lasas, L., Urbonaite, B., Hirdmarsh, P. (2005). Onset of Breast and Pubic Hair Development in 1231 preadolescent Lithuanian scholgirls. Arch Dis Child, 90(9), 932-6. 1 A01 ابوالفضل نظری غریبدوستی ابوالفضل نظری غریبدوستی C. ابوالفضل نظری غریبدوستی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2022.0726.0507 http://rassjournal.ir/user/articles/2912 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>The Effect of Social Intelligence on Communicative Competence</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>The Effect of Social Intelligence on Communicative Competence</TitleText> 01 01 2912 zagros Publisher IR 01 2912 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>The Effect of Social Intelligence on Communicative Competence</TitleText> 01 1 A01 | Reyhane Saberi | Reyhane Saberi C. | Reyhane Saberi 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0706.0102 http://rassjournal.ir/user/articles/2864 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر اصفهان با تاکید بر سه مولفه (حل مساله، تصمیم گیری، استفاده از فناوری اطلاعات)</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر اصفهان با تاکید بر سه مولفه (حل مساله، تصمیم گیری، استفاده از فناوری اطلاعات)</TitleText> 01 01 2864 zagros Publisher IR 01 2864 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر اصفهان با تاکید بر سه مولفه (حل مساله، تصمیم گیری، استفاده از فناوری اطلاعات)</TitleText> 01 [1] ادیب،یوسف.(1385). بررسی میزان دستیابی نوجوانان ایرانی به مهارت های زندگی، فصلنامه علمی – پژوهشی روان شناسی دانشگاه تبریز، سال اول ، شماره 4. [2] ادیب،یوسف.(1382). طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت های زندگی برای دوره ی راهنمایی تحصیلی، پایان نامه دکترا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی [3] برزآبادی فراهانی، علی.(1389). مهارت های زندگی، تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران. [4] پسندیده، لیلا.(1389). بررسی سطح مهارت های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان تکاب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. [5] خسروی، رحمت اله، فتحی واجارگاه، کوروش، عارفی،محبوبه.(1388). نیازسنجی برای تدوین برنامه ی درسی مهارت های زندگی در دوره ی متوسطه ی نظری، مجله علوم تربیتی، دوره پنجم. [6] خسروی،رحمت اله .(1390). آسیب شناسی مهارت های زندگی در برنامه درسی نظام آموزش متوسطه نظری از منظر متخصصان تعلیم و تربیت، معلمان، دانش آموزان و ارائه راهکارهای برای بهبود وضعیت آن، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم انسانی. [7] خوشابی، کیوان، نیکخواه، حمید.(1387). بررسی میزان آگاهی دانشجویان دختر دانشگاههای شهر تهران از مهارت های زندگی، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی همدان، شماره 3 [8] دایی زاده ، حسین ، فلاح ، وحید ، بابک حسین زاده حسینعلی حسین پور ، (1394) ، تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر مهارت های دانشجویان سال سوم متوسطه جامعه شناسی ، مطالعات جوانان ، دانشگاه آزاد اسلامی بابل ، شماره 24 [9] رنجبر،خلیل، کاکوجویباری،علی اصغر،عرفانی، نصراله(1398)، تاثیر اموزش مهارت زندگی بر سلامت روانی و ارتباط بین فردی دانش آموزان دوره دوم متوسطه در استان کردستان، مجله دانشکده پزشکی علوم پزشکی دانشگاه مشهد، دوره 62 شماره 1 [10] روحانی، حسن. (1383). بایستگی آموزش مهارت های زندگی در آموزش و پرورش، فصلنامه راهبرد آموزشی، شماره 45. [11] سلیقه دار، لیلا. (1388). مهارت برای زندگی یا زندگی برای کسب مهارت، مجله رشد، شماره 1، دوره ی 13. [12] سازمان جهانی بهداشت.(1377). برنامه آموزش مهارت های زندگی، ترجمه نوری قاسم آبادی و محمدخانی، معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور. [13] سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه. (1390). روش های تحقیق در علوم رفتاری، تهران: آگه. [14] شکوهی، غلامحسین.(1379).مبانی و اصول آموزش و پرورش، مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی. - صادقی،محمدرضا.(1385). اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر میزان خودپنداره دانش آموزان پایه پنجم، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان. [15] صافی، احمد.(1390). آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه، تهران: سمت. [16] صافی،احمد.(1385). سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران، تهران: سمت. [17] طارمیان ،فرهاد.(1387). مهارت های زندگی (تعاریف و مفاهیم نظری)، مجله ژرفای تربیت شماره 2. [18] طیرانی راد، احسان.(1387). مهارت های زندگی در شهر الکترونیک، تهران: مدرسه فرهنگی هنری دیباگران. [19] عبدالله زاده، نگین. (1385). راهنمایی آموزش مهارت های زندگی، تهران: سازمان بهزیستی کشور [20] فتی، علی، موتابی، فرزانه.(1385). راهنمای عملی برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان، تهران: انتشارات دانژه. [21] مهرمحمدی، محمود.(1385). بازاندیشی در فرایند یادهی – یادگیری و تربیت معلم،تهران: انتشارات مدرسه. [22] میرزا حسینی، حسن.(1390). رسانه ملی و آموزش مهارت های زندگی، فصل نامه علمی – تخصصی کودک،نوجوان و رسانه، سال اول ، شماره 1. [23] ملکی،حسن. (1382). برنامه درسی (راهنمای عمل)، نشر : پیام اندیشه، چاپ ششم. [24] منتظر، غلامعلی.(1381). آموزش مهار های فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر یادگیری موثر و فراگیر، فصلنامه علمی – پژوهشی علوم انسانی دانشگاه الزهراء، سال دوازدهم، شماره 42. [25] میلر، جی،پی.(1383). نظریه های برنامه درسی،ترجمه، مهرمحمدی، محمود، انتشارات: سمت، چاپ سوم. [26] نیک پرور ، ریحانه.(1383). مهارت های زندگی،آشنایی با برنامه آموزش، انتشارات معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور. [27] میرزا حسینی، حسن، ارزیابی اثربخشی مقایسه مهارتهای مطالعه آموزش و خودتنظیمی عاطفی بر کاهش اضطراب امتحان در دبیرستان دانشجویان پسر ، محل برگزاری: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری اخیردر روانشناسی [28] Dardan.C.and Gazda.A.(1996). life skills and mental helth counseling . Journal Mental Helth Counseling.vol 18 .issue 2. [29] Joan.M.(1990) . Life skills mastry for student with secial needs. Eric Diegest. NO 32. [30] Shechtman Z,(2006). The Relationship of life Skills and Classroom Climate to Self- Reports levels of Victimization. Int J counseling, Journal of Educational Research, 28:359-373. [31] Srikala B,Kishore KK.2010.Empowering adolescents with life skills education in schools mental health program: dose it work? Indian Journal Psychiatry,4:344-349. 1 A01 سمیه موسوی، محمد امینی، حمیدرحیمی سمیه موسوی، محمد امینی، حمیدرحیمی C. سمیه موسوی، محمد امینی، حمیدرحیمی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0706.0118 http://rassjournal.ir/user/articles/2865 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مروری بر مفهوم بازاریابی ویروسی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مروری بر مفهوم بازاریابی ویروسی</TitleText> 01 01 2865 zagros Publisher IR 01 2865 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مروری بر مفهوم بازاریابی ویروسی</TitleText> 01 [1] ادیب،یوسف.(1385). بررسی میزان دستیابی نوجوانان ایرانی به مهارت های زندگی، فصلنامه علمی – پژوهشی روان شناسی دانشگاه تبریز، سال اول ، شماره 4. [2] ادیب،یوسف.(1382). طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت های زندگی برای دوره ی راهنمایی تحصیلی، پایان نامه دکترا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی [3] برزآبادی فراهانی، علی.(1389). مهارت های زندگی، تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران. [4] پسندیده، لیلا.(1389). بررسی سطح مهارت های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان تکاب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. [5] خسروی، رحمت اله، فتحی واجارگاه، کوروش، عارفی،محبوبه.(1388). نیازسنجی برای تدوین برنامه ی درسی مهارت های زندگی در دوره ی متوسطه ی نظری، مجله علوم تربیتی، دوره پنجم. [6] خسروی،رحمت اله .(1390). آسیب شناسی مهارت های زندگی در برنامه درسی نظام آموزش متوسطه نظری از منظر متخصصان تعلیم و تربیت، معلمان، دانش آموزان و ارائه راهکارهای برای بهبود وضعیت آن، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم انسانی. [7] خوشابی، کیوان، نیکخواه، حمید.(1387). بررسی میزان آگاهی دانشجویان دختر دانشگاههای شهر تهران از مهارت های زندگی، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی همدان، شماره 3 [8] دایی زاده ، حسین ، فلاح ، وحید ، بابک حسین زاده حسینعلی حسین پور ، (1394) ، تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر مهارت های دانشجویان سال سوم متوسطه جامعه شناسی ، مطالعات جوانان ، دانشگاه آزاد اسلامی بابل ، شماره 24 [9] رنجبر،خلیل، کاکوجویباری،علی اصغر،عرفانی، نصراله(1398)، تاثیر اموزش مهارت زندگی بر سلامت روانی و ارتباط بین فردی دانش آموزان دوره دوم متوسطه در استان کردستان، مجله دانشکده پزشکی علوم پزشکی دانشگاه مشهد، دوره 62 شماره 1 [10] روحانی، حسن. (1383). بایستگی آموزش مهارت های زندگی در آموزش و پرورش، فصلنامه راهبرد آموزشی، شماره 45. [11] سلیقه دار، لیلا. (1388). مهارت برای زندگی یا زندگی برای کسب مهارت، مجله رشد، شماره 1، دوره ی 13. [12] سازمان جهانی بهداشت.(1377). برنامه آموزش مهارت های زندگی، ترجمه نوری قاسم آبادی و محمدخانی، معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور. [13] سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه. (1390). روش های تحقیق در علوم رفتاری، تهران: آگه. [14] شکوهی، غلامحسین.(1379).مبانی و اصول آموزش و پرورش، مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی. - صادقی،محمدرضا.(1385). اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر میزان خودپنداره دانش آموزان پایه پنجم، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان. [15] صافی، احمد.(1390). آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه، تهران: سمت. [16] صافی،احمد.(1385). سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران، تهران: سمت. [17] طارمیان ،فرهاد.(1387). مهارت های زندگی (تعاریف و مفاهیم نظری)، مجله ژرفای تربیت شماره 2. [18] طیرانی راد، احسان.(1387). مهارت های زندگی در شهر الکترونیک، تهران: مدرسه فرهنگی هنری دیباگران. [19] عبدالله زاده، نگین. (1385). راهنمایی آموزش مهارت های زندگی، تهران: سازمان بهزیستی کشور [20] فتی، علی، موتابی، فرزانه.(1385). راهنمای عملی برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان، تهران: انتشارات دانژه. [21] مهرمحمدی، محمود.(1385). بازاندیشی در فرایند یادهی – یادگیری و تربیت معلم،تهران: انتشارات مدرسه. [22] میرزا حسینی، حسن.(1390). رسانه ملی و آموزش مهارت های زندگی، فصل نامه علمی – تخصصی کودک،نوجوان و رسانه، سال اول ، شماره 1. [23] ملکی،حسن. (1382). برنامه درسی (راهنمای عمل)، نشر : پیام اندیشه، چاپ ششم. [24] منتظر، غلامعلی.(1381). آموزش مهار های فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر یادگیری موثر و فراگیر، فصلنامه علمی – پژوهشی علوم انسانی دانشگاه الزهراء، سال دوازدهم، شماره 42. [25] میلر، جی،پی.(1383). نظریه های برنامه درسی،ترجمه، مهرمحمدی، محمود، انتشارات: سمت، چاپ سوم. [26] نیک پرور ، ریحانه.(1383). مهارت های زندگی،آشنایی با برنامه آموزش، انتشارات معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور. [27] میرزا حسینی، حسن، ارزیابی اثربخشی مقایسه مهارتهای مطالعه آموزش و خودتنظیمی عاطفی بر کاهش اضطراب امتحان در دبیرستان دانشجویان پسر ، محل برگزاری: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری اخیردر روانشناسی [28] Dardan.C.and Gazda.A.(1996). life skills and mental helth counseling . Journal Mental Helth Counseling.vol 18 .issue 2. [29] Joan.M.(1990) . Life skills mastry for student with secial needs. Eric Diegest. NO 32. [30] Shechtman Z,(2006). The Relationship of life Skills and Classroom Climate to Self- Reports levels of Victimization. Int J counseling, Journal of Educational Research, 28:359-373. [31] Srikala B,Kishore KK.2010.Empowering adolescents with life skills education in schools mental health program: dose it work? Indian Journal Psychiatry,4:344-349. 1 A01 تینا مرضیهء تینا مرضیهء C. تینا مرضیهء 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0706.0130 http://rassjournal.ir/user/articles/2866 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>هوش ترکیبی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>هوش ترکیبی</TitleText> 01 01 2866 zagros Publisher IR 01 2866 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>هوش ترکیبی</TitleText> 01 [1] پاسخ¬هایی کوتاه برای پرسش¬های بزرگ. هاوکینگ، استیون. مزدا موحد. نشرنو. 1397. [2] ناخوداگاه جمعی و کهن الگوها. یونگ، کارل گوستاو. مترجم: فرناز گنجی. انتشارات جامی. 1398. [3] هوش اجتماعی. گلمن، دانیل. مترجم: محمدرضا بلوچ. انتشارات رخ مهتاب. [4] هستی و زمان. هایدگر، مارتین. مترجم: عبدالکریم رشیدیان. نشر نی. [5] نظریه کوانتوم. پاکینگور، جان. مترجم: ابولفضل حقیری قزوینی. انتشارات بصیرت. 1397. [6] آگاهی پدیداری از منظر نظریه های بازنمودی ذهن. حسینی، سید محمد؛ بدیع، کامبیز. فلسفه و کلام. بهار و تابستان1392، سال چهل و یکم، شماره 1 [7] نسخه علی نوخاسته گرایی در مورد ویژگی آگاهی کیفی. خوشنویس، یاسر. نقد و نظر. تابستان 1389، سال پانزدهم، شماره 2 [8] ذهن توسعه یافته. کلارک، اندی؛ چالمرز، دیوید؛ رضایت، علیرضا. اطلاعات حکمت و معرفت. بهمن 1398، سال نهم، شماره 11 [9] دریفوس و تاریخ فلسفی هوش مصنوعی. محمدعلی خلج، محمدحسین. غرب شناسی بنیادی. بهار و تابستان 1393، سال پنجم، شماره 1 [10] آگاهی و مسأله شکاف تبیینی. پور اسماعیل، یاسر. فلسفه. پاییز1386 ، سال 35، شماره 3 [11] تحلیل نظریه ذهن بسط یافته و لوازم آن. پورقاسم شادهی، احمد؛ اکبری، رضا؛ علی زمانی، امیر عباس. تأملات فلسفی، بهار و تابستان 1396، شماره 18 [12] بررسی استدلال شفافیت به نفع بازنمودگرایی. پوراسماعیل، یاسر. نقد و نظر. بهار 1389 ، سال پانزدهم ، شماره1 [13] مسئله دشوار شعور و ثنوی گرایی ذاتی. اکبری، رضا. حکمت و فلسفه ، پاییز 1385 ، سال دوم، شماره 3 [14] رویارویی با مسئله آگاهی. دیوید چالمرز؛ لطفی، مرضیه. نقد و نظر . بهار 1389 ، سال پانزدهم ، شماره 1 [15] معانی چهارگانه ی آگاهی. غیاثوند، مهدی. ذهن، بهار 1390، شماره 45 [16] جان مک داول و واقع گرایی اخلاقی. ملایوسفی، مجید. پژوهشنامه فلسفه دین. پاییز و زمستان 1384، شماره 6 [17] Searle, John R. The rediscovery of the mind. MIT press, 1992. [18] Clark, Andy, and David Chalmers. "The extended mind." analysis 58, no. 1 (1998): 7-19. [19] Chalmers, David J. The conscious mind: In search of a fundamental theory. Oxford university press, 1996. [20] Tye, Michael. "Philosophical problems of consciousness." The Blackwell companion to consciousness (2007): 23-35. [21] Schneider, Susan, and Max Velmans, eds. The Blackwell companion to consciousness. Wiley Blackwell, 2017. [22] Nagel, Thomas. "What is it like to be a bat?." The philosophical review 83, no. 4 (1974): 435-450. [23] Hill, W. D., R. E. Marioni, O. Maghzian, S. J. Ritchie, S. P. Hagenaars, A. M. McIntosh, C. R. Gale, G. Davies, and I. J. Deary. "A combined analysis of genetically correlated traits identifies 187 loci and a role for neurogenesis and myelination in intelligence." Molecular psychiatry 24, no. 2 (2019): 169-181. [24] Central Intelligence Agency. "History of the World Factbook". Retrieved September 1, 2019. [25] Central Intelligence Agency (April 28, 200). "CIA Basic Intelligence Course". Retrieved September 1, 2019. [26] Federal Research Division, Library of Congress. "Library of Congress Country Studies". Retrieved September 1, 2019. [27] Ford, Brian J. "Cellular intelligence: microphenomenology and the realities of being." Progress in biophysics and molecular biology 131 (2017): 273-287. [28] Gao, Qiang, Gao-Yi Tan, Xuekui Xia, and Lixin Zhang. "Learn from microbial intelligence for avermectins overproduction." Current opinion in biotechnology 48 (2017): 251-257. [29] Allen, Rhianon, and Arthur S. Reber. "Unconscious intelligence." A companion to cognitive science (2017): 314-323. [30] Greenwald, Anthony G., and Mahzarin R. Banaji. "The implicit revolution: Reconceiving the relation between conscious and unconscious." American Psychologist 72, no. 9 (2017): 861. [31] Tarassoli, Sam P. "Artificial intelligence, regenerative surgery, robotics? What is realistic for the future of surgery?." Annals of Medicine and Surgery 41 (2019): 53-55. [32] de Araujo, Marcelo. "Editing the genome of human beings: CRISPR-Cas9 and the ethics of genetic enhancement." Journal of Evolution and Technology 27 (2017): 24-42. [33] Deary, Ian J., Frank M. Spinath, and Timothy C. Bates. "Genetics of intelligence." European Journal of Human Genetics 14, no. 6 (2006): 690-700. [34] Plomin, Robert, and Ian J. Deary. "Genetics and intelligence differences: five special findings." Molecular psychiatry 20, no. 1 (2015): 98-108. [35] Plomin, Robert, and Sophie von Stumm. "The new genetics of intelligence." Nature Reviews Genetics 19, no. 3 (2018): 148. [36] Sternberg, Robert J., Elena L. Grigorenko, and Kenneth K. Kidd. "Intelligence, race, and genetics." American Psychologist 60, no. 1 (2005): 46. [37] Deary, Ian J., Wendy Johnson, and Lorna M. Houlihan. "Genetic foundations of human intelligence." Human genetics 126, no. 1 (2009): 215-232. [38] Engelhardt, Laura E., Frank D. Mann, Daniel A. Briley, Jessica A. Church, K. Paige Harden, and Elliot M. Tucker-Drob. "Strong genetic overlap between executive functions and intelligence." Journal of Experimental Psychology: General 145, no. 9 (2016): 1141. [39] Koza, John R., Martin A. Keane, Matthew J. Streeter, William Mydlowec, Jessen Yu, and Guido Lanza. Genetic programming IV: Routine human-competitive machine intelligence. Vol. 5. Springer Science & Business Media, 2006. [40] Deary, Ian J., Lars Penke, and Wendy Johnson. "The neuroscience of human intelligence differences." Nature reviews neuroscience 11, no. 3 (2010): 201-211. 1 A01 علی بیگدلی علی بیگدلی C. علی بیگدلی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0714.0028 http://rassjournal.ir/user/articles/2867 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های توده بدن و درصد چربی بدن مردان دارای اضافه وزن</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های توده بدن و درصد چربی بدن مردان دارای اضافه وزن</TitleText> 01 01 2867 zagros Publisher IR 01 2867 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مقایسه آثارتمرین استقامتی مقاومتی وترکیبی بر شاخص های توده بدن و درصد چربی بدن مردان دارای اضافه وزن</TitleText> 01 [1] دمیا، نصیب¬الله. خاقانی¬جو، صدق. ظفرمند، امید. (1396). تاثیر شش هفته تمرین متناوب بر توان هوازی، بی هوازی و ترکیب بدنی بازیکنان هندبال نخبه پسر نوجوان. نشریه تحقیقات کاربردی علوم ورزشی بدون مرز، دور اول، شماره سوم. [2] عصار زاده و همکاران (1392) بررسی تأثير تمرين در ساعات مختلف روز بر برخي عوامل خطرزاي بيماري قلبي- عروقي در مردان داراي اضافه وزن، مجله دانشكده پزشكي اصفهان، سال سي ام/شماره 183 /هفته اول خرداد ماه 1392 [3] قاسمیان و همکاران. (1392) بررسی تأثير يك دوره تمرين تركيبي مقاومتي و هوازي بر غلظت اندوتلين و فشار خون زنان سالمند، نشریه علوم زيستي ورزشي ، شمارة 11 -ص ص : 26-15. [4] کردی و همکاران. (1392) بررسی آثار تمرين هوازی، مقاومتی و ترکیبی بر قدرت، تركيب بدني و پروفايل هاي ليپيد در پسران نوجوان چاق، . مجله دانشگاه علوم پزشكي شهركرد/ دوره 16 ، شماره 1/ فروردين و ارديبهشت 1392/64-54. [5] گلدوی، رضوانه. مقرنسی، مهدی. (1394). تأثير دو شيوة تمرين استقامتي و مقامتي بر سطوح آپلين پلاسمايي و برخي متغيرهاي آنتروپومتريكي دختران دچار اضافه وزن و چاق. نشریه علوم زیستی ورزشی، 7(2)، صص: 277-261. [6] Alves, A. R., Marta, C. C., Neiva, H. P., Izquierdo, M., and Marques, M. C. (2016). Concurrent training in prepubescent children: the effects of 8 weeks of strength and aerobic training on explosive strength and V[Combining Dot Above]O2max. J. Strength Cond. Res. 30, 2019–2032. [7] Antonio, P., and Behm, D. G. (2005). The impact of instability resistance training on balance and stability. Sports Med. 35, 43–53. [8] Davidson L, Hudson R, Kilpatrick K, Kuk JL, McMillan K, Janiszewski PM. Effects of exercise modality on insulin resistance and functional limitation in older adults: a randomized controlled trial. Arch Intern Med 2009;169(2):122-31. [9] De Souza M, Leidy H, O’Donnell E, Lasley B, Williams N. Fasting ghrelin levels in physically active women: relationship with menstrual disturbances and metabolic hormones. The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism 2004; 89: 3536-3542. [10] De vriese, C. and Delporte, C. Ghrelin: A new peptide regulation growth hormone release and food intake.Int, J. Biochem. Cell. Bio 2008; (40): 1420-1424. [11] Elmahgoub S, Calders P, Lambers S, Stegen S, Laethem C, Cambier D. The effect of combined exercise training in adolescents who are overweight or obese with intellectual disability: The role of training frequency. JSCR 2013; 25(1): 2274–2. [12] Fabio S, Boardley D, Lambert CP, Flynn MG. Effects of endurance training and resistance training on plasma lipoprotein profiles in eldery woman. J Gerontol Aboil Sci Med Sci 2009; (57): 54-60. [13] Filho M, Matos G, Rodrigues M, Aidar J, Venturini G, Salgueiro S, et al. The effects of 16 weeks of exercise on metabolic parameters, blood pressure, body mass index and functional autonomy in elderly women. Int Sport Med J 2013;14(2):86-93. [14] Gruson E, Montaye M, Kee F, et al. Anthropometric assessment of abdominal obesity and coronary heart disease risk in men: the PRIME study. Heart 2010; 96:136-40. [15] Guarantor: Sindre M. Dyrstad, PhD(2014). Physical Fitness and Physical Training during Norwegian Military Service. MILITARY MEDICINE, 171, 8:736. [16] Jefreeze R, Duffie M, Karim A. Three-month tolerability of orlistat in adolescents with obesity-related comorbid conditions. Am J Pathol 2012; 10(2):55-2. [17] Juorgea J, Maestu J, Jurimae T, Tanner CJ, Hickner RC. Effects resistant and endurance training on food intake and appetite in women. American Journal of clinical Nutrition 2015; 80(5): 1230-1236. [18] Jurimae J, Jurimae T .Plasma leptin in female rowers: relationship with body composition and performance parameters. Med Dello Sport 2009; 56:293-299. [19] Kang JG, Park CY. Anti-Obesity Drugs: A Review about Their Effects and Safety. Diabetes Metab J. 2012;36(1):13-25. [20] Karacabey K. The Effect of exercise on leptin, insulin, cortisol and lipid profiles in obese children. J Int Med Res 2009;37(5):1472-8. [21] Karavirta L. et al. Effects of combined endurance and strength training on muscle strength, power and hypertrophy in men. Scand J Med Sci Sports. 2011; 1(3): 211-402 [22] Kay M, Suliette C, Howe Martel G, Scott WH, Dooly CR. Comparison of resistive to aerobic exercise training on cardiovascular risk factors of sedentary, over weight premenopausal and post menopausal women. Nutrition Research 2013; 23:607-619. [23] Kelishadi R, Hashemipour M, Mohammadifard N, Alikhassy H, Adeli K. Short- and long-term relationships of serum ghrelin with changes in body composition and the metabolic syndrome in prepubescent obese children following two different weight loss programs. Clin Endocrinol (Oxf). 2008; 69 (5):721-9. [24] Khalilzade, M., Azali Alamdari, K., Choobineh, S., Ebadi, Shirmard, B. Effects of low and moderate-intensity aerobic exercise on appetite, body weight, energy expenditure and the amount of Acyl ghrelin plasma in inactive lean and obese women. Iranian Nutrition Sciences and Food Technology 2015; 6(1): 1-10. [25] Kisileff H, Sunyer F, Segal K, Meltzer S, Foelsch PA. Acute effects of exercise on food intake in the obese and no obese women. Am J Clin Nutr 2012; 52: 240-5. [26] Lundberg TR, Fernandez-Gonzalo R, Gustafsson T, Tesch PA. Aerobic exercise does not compromise muscle hypertrophy response to short-term resistance training. J Appl Physiol. 2013; 114: 81-89. [27] Maoro Bougoulia, Athanassios Triantos, George Koliakos, Effect of weight loss with or without orlistat treatment on adipo cytokines, inflammation, and oxidative markers in obese women, Hormones 2012; 5(4):259- 269 [28] Matiow D, McLaughlin R, Manthou E, Wallace AM, Nimmo MA. Effect of Moderate-intensity Exercise Session on Preprandial and Postprandial Responses of Circulating Ghrelin and Appetite. Horm Metab Res. 2008; 40(6): 410-5. [29] Panadis K, Arvind K. Effect of orlistat on blood pressure in overweight/obese hypertensive patients, J Dental and Medical 2014; 13: 67-0. [30] Perira A, Costa AM, Izquierdo M, Silva AJ, Marques MC, Williams H. Combined strength and step aerobics training leads to significant gains in maximal strength and body composition in women. J Sports Med Phys Fitness 2013;53(supple 1 to Number 3):38-4. [31] Pitter E. Davidson, PhD; Robert Hudson, MD, PhD; Katherine Kilpatrick, MD; Jennifer L. Kuk, PhD;(2011). Effects of Exercise Modality on Insulin Resistance and Functional Limitation in Older Adults, University of Alberta, American Medical Association. 1 A01 مهدی کریملو، اکبر معین مهدی کریملو، اکبر معین C. مهدی کریملو، اکبر معین 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0731.0202 http://rassjournal.ir/user/articles/2868 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>کاربست نظریه های اخلاق گرایان اجتماعی در روابط عمومی مدرن</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>کاربست نظریه های اخلاق گرایان اجتماعی در روابط عمومی مدرن</TitleText> 01 01 2868 zagros Publisher IR 01 2868 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>کاربست نظریه های اخلاق گرایان اجتماعی در روابط عمومی مدرن</TitleText> 01 [1] تلیس، رابرت بی. (1385) فلسفة راولز، ترجمه خشایار دیهیمی، تهران: طرح نو [2] Buchholz, R. A. (1989). Business Environment and Public Policy. 3rd ed, Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall. [3] Grunig, L. A., J. E. Grunig, and D. M. Dozier (2002). Excellent public relations and effective organizations : A study of communication management in three countries, Mahwah, NJ : Lawrence Erlbaum Associates [4] van Es, R. and Meijlink, T. L. (2000). The dialogical turn of public relations ethics, Journal of Business Ethics, 27, 69-7 [5] Fitzpatrick, K. R. and C. Gauthier (2001). Toward a professional responsibility theory of public relations ethics, Journal of Mass Media Ethics, 16(2&3), 193-212 [6] Marsh, Jr. C. W. (2001), Public relations ethics : Contrasting models from the rhetorics of Plato, Aristotle, and Isocrates, Journal of Mass Media Ethics, 16(2&3), 78-98. [7] Blackburn, Simon (2008). "Morality". Oxford Dictionary of Philosophy (Second edition revised ed. [8] Benn, Piers (1998). Ethics. UCL Press. ISBN 1-85728-453-4 [9] Guyer, Paul (2011). "Chapter 8: Kantian Perfectionism". In Jost, Lawrence; Wuerth, Julian. Perfecting Virtue: New Essays on Kantian Ethics and Virtue Ethics. Cambridge University Press. ISBN 9781139494359 [10] Wood, Allen (1999). Kant's Ethical Thought. Cambridge University Press. ISBN 9780521648363 [11] M. P. Nichols, “Rousseau’s Novel Education In The Emile”, Political Theory, Vol. ۱۳, No. ۴ (۱۹۸۵ , p. ۵۳۵-۵۵۸. [12] R. A. Nye, “Forum: Biology, Sexuality, and Morality In Eighteenth- Century France", Eighteenth Century Studies, Vol. ۳۵, No. ۲ (۲۰۰۲), p. ۲۳۵-۲۷۷. [13] J. J. Rousseau, “Du Contrat Social” (۱۷۶۲ [14] Rutherford. Donald (2003), Descartes' Ethics, First published Wed Aug 6, 2003; substantive revision Mon Dec 1, 2008, http://plato.stanford.edu/ entries/ descartes-ethics [15] O’Neill, Onora. (2002). The Cambridge Companion to Rawls, Ed. Samuel Freedman, Cambridge University Press [16] Rawls, John. (1971). A Theory of Justice, Cambridge. [17] Rawls, John. (1999). Collected Papers, S. Freeman ed., Cambridge MA: Harvard University Press [18] Riedel, Manfred (1984). Between Tradition and Revolution: The Hegelian Transformation of Political Philosophy. Cambridge University Press. [19] ISBN 9780521174886. [20] Singer, Peter (1983). Hegel: A Very Short Introduction. Oxford University Press. ISBN 9780191604416 1 A01 مهران ابوطالبی، سارا معظمی، فرزانه فرزام منش مهران ابوطالبی، سارا معظمی، فرزانه فرزام منش C. مهران ابوطالبی، سارا معظمی، فرزانه فرزام منش 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0824.0155 http://rassjournal.ir/user/articles/2869 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>پیش بینی درگیری تحصیلی در دانش آموزان براساس انگیزش تحصیلی و ادراک معلم از کلاس درس</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>پیش بینی درگیری تحصیلی در دانش آموزان براساس انگیزش تحصیلی و ادراک معلم از کلاس درس</TitleText> 01 01 2869 zagros Publisher IR 01 2869 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>پیش بینی درگیری تحصیلی در دانش آموزان براساس انگیزش تحصیلی و ادراک معلم از کلاس درس</TitleText> 01 [1] Kakha, Marzieh (1394). The role of academic motivation and self-efficacy in predicting students' academic achievement. Master Thesis, approved by Semnan University. [2] Bahri, Seyedeh Leila, Yousefi, Farideh (1393). Psychometric properties of the Behavioral and Emotional Academic Involvement Questionnaire in Middle School Students Journal of Education and Learning Studies. The sixth period. the first number. [3] Lee J, Shute VJ. Personal and social- contextual factor in K-12 academic performance: An integrative perspective on student learning. Educational psychol- ogist 2010; 45:185-202. [4] Reeve, J., & Tseng, M. (2011). Agency as a fourth aspect of student engagement during learning activities. Contemporary Educational Psychology, 36, 257–267. DOI: 10.1016/j.cedpsych.2011.05.002. [5] Scblechty, P.C. (2005, January). Transforming schools to meet the needs o/21'' century learners. Symposium conducted at the Texas Association of School Admimstrators' Midwinter Conference. Austin, Texas. [6] Najafi Sarmi, Ruhollah (1394). Comparison of perfectionism and academic engagement in students majoring in humanities, experimental sciences and mathematics and physics. Master Thesis, Allameh Tabatabai University. [7] Ouweneel E, Le Blanc PM, Schaufeli WB. Flourishing students: A longitudinal study on posi tive emotion, personal resource and study engage ment. The journal of positive psychology: Dedicated to furthering research and promoting good practice2011;6(2):142-153. [8] Saber S, Sharifi H P. Predicting dimensions of Ac ademic Engagement by Identity Styles in First Grade girl students of Tehran State High Schools. Research in Curriculum Planning 2013; 2(11):72-85.[Persian] [9] Schlechty PC (2005). Creating create schools: six critical systems at the heart of educational innovation. San- Francisco: Jhon wiley and Sons. [10] Fredricks, J. A., Blumenfeld, P. C., & Paris, A. H. (2004). School engagement: Potential of the concept, state of evidence. Review of Educational Research, 74(1), 59-109. [11] Ramezani, Maliha (1395). The mediating role of academic self-regulation and academic self-efficacy in the relationship between perceived social support by the teacher and academic conflict in high school students in Birjand. Master Thesis, Birjand University. [12] Shaykh al-Islami, Ali, Ghamari, Hussein and Ashrafi Bar Jori, Saba (2015). The effect of western mindfulness education on female student’s self-control. Quarterly Journal of Research in Educational Systems.9 (28) .104-87. [13] Mozaffari, Shahbaz and Cultural Pilgrims (2004). Positive psychology of feeling happy. Quarterly Journal of Psychotherapy. 9 (31) .100-87. [14] Woolley, M. E., & Bowen, G. L. (2007). In the context of risk: Supportive adults and the school engagement of middle school students. Family Relations, 56(1), 92-104. [15] Rafie, Elham (2012). Investigating the Relationship between Perception of Classroom Environment and Social Adjustment and Academic Performance of Third Grade Female Middle School Students in Aran and Bidgol. Master Thesis. Allameh Tabatabai University, Faculty of Psychology and Educational Sciences. [16] Tulis, M., & Fulmer, S. M. (2013). Students’ motivational and emotional experiences and their relationship to persistence during academic challenge in mathematics and reading. Learning and Individual Differences, 27, 35-46. [17] Cazan, A. M. (2015). Learning motivation, engagement and burnout among university students. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 187, 413-417. [18] Qane Azabadi, Faezeh (1396). The role of teacher supportive dimensions (structure, participation and autonomy) in cognitive engagement and positive emotions of sixth grade male and female students in Yazd. Master Thesis, Campus of Humanities and Social Sciences, Yazd University. [19] Jalilzadeh H, Zarei HA. The effect of self-regulation strategies on academic motivation and test anxiety in students. Journal of Instruction and Evaluation. 2018; 11(42): 13–36. [20] Maleki M. The effect of game and five leveled Bybee instructional design models in web-based instruction on the achievement motivation of students. Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education. 2014; 19(4): 99–116. [21] Setiono L, Marjohan M, Marlina M. Implementation of solutions-focused counseling (SFC) to improve student motivation: a single subject research. Journal of ICSAR. 2019; 3(1): 8–14. [22] Boroujerdi, Marzieh (1391). Evaluation of the effectiveness of achievement motivation training on perception of class structure and academic engagement of third year middle school students in Saqez. Master Thesis, Allameh Tabatabai University. [23] Fairchild, A. J., Horst, S. J., Finney, S. J., Barron, K. E (2005) Evaluating existing and new validity evidencefor the Academic Motivation Scale. Contemporary Educational Psychology, 30(3), 331-358. [24] Eival, Abu Dharr (1395). The relationship between classroom perception and academic engagement with the mediating role of motivational beliefs in students. Master Thesis, Yasouj University. [25] Oriol, X., Lira, M. M., Covarrubias, C. G., and Molina, V. (2016). Positiveemotions, autonomy support and academic performance of university students: the mediating role of academic engagement and self-efficacy.J. Psychodidactics21. doi: 10.1387/RevPsicodidact.14280. [26] Sharifi, Afsaneh (1397). Investigating the Relationship between Classroom Management Style and Academic Motivation, Participation in Group Decision Making and Teamwork of Noorabad Mamasani Girls' Secondary School Students. Master Thesis, Noorabad Mamsani Azad University. [27] Vakili, S; Naghsh, Z; Ramezani Khomsi, Z; The mediating role of academic engagement in the relationship between academic excitement and achievement. (1397) Research in educational systems Volume 12. [28] Asheghi, Alireza (1396). Investigating the structural relationship between learning styles, academic motivation and academic engagement with academic performance (in high school students). Master Thesis, Kharazmi University. [29] Samawi, Abdul Wahab; Ebrahimi, Kolsoom and Javadan, Musa (2015). Investigating the relationship between academic conflicts, self-efficacy and academic motivation with academic achievement in high school students in Bandar Abbas. Bi-Quarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, Fourth Year, No. 7. [30] Multafat, Qawam., And Taqvaee Nia, Ali. (1398). Investigating the relationship between classroom perception and academic engagement through academic motivation. Education and Learning Studies (Social Sciences and Humanities, Shiraz University), 11 (2 (consecutive 2-77), 115-134. [31] Reeve, J., & Tseng, M. (2011). Agency as a fourth aspect of student engagement during learning activities. Contemporary Educational Psychology, 36, 257–267. DOI: 10.1016/j.cedpsych.2011.05.002. [32] Harter S. A new self-report scale of intrinsic versus extrinsic orientation in the classroom: Motivational and informational components. Dev Psychol. 1981; 17(3): 300-312. [33] Lepper MR, Corpus JH, Iyengar SS. Intrinsic and extrinsic motivational orientations in the classroom: age differences and academic correlates. J Educ Psychol. 2005; 97(2): 184-196. [34] Zahiry Nav, Bijan and Rajabi, Soran (2009). Investigating the relationship between a group of variables and reducing the academic motivation of students majoring in Persian language and literature, Daneshvar Behavior Magazine, Year 16, No. 36. [35] Appleton, J. J., Christenson, S. L., Kim, D. and Reschly, A. L. (2006). “Measuring cognitive and psychological engagement: Validation of the student engagement instrument”. Journal of School Psychology, 44(5): 427-445. [36] Pintrich, R. P., & Schunk, H. D. (2002). Motivation in Education: Theory, Research, and Applications.Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall. [37] Mucherah, W. (2008). Classroom climate and students' goal structures in high school biology classrooms in Kenya. Learning Environments, 11, 63-81. [38] Rabbani, Zainab; Astrologers, Siavash; Rahimian Bogar, Ishaq and Mohammad far, Mohammad Ali (1396). The relationship between the social context of the classroom and academic conflict: The mediating role of the processes of the system itself, motivation and academic excitement. Transformational Psychology: Iranian Psychology, Fourteenth Year, No. 53. [39] Qudusi Nejad, Ayat (1393). Investigating the Relationship between Classroom Management Practices and Perception of the School Atmosphere with the negligence of high school teachers in Dehdasht in the academic year of 1992-93. Master Thesis, Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Madani University of Azerbaijan. 1 A01 زهرا گلی زاده، معصومه عبداللهی زهرا گلی زاده، معصومه عبداللهی C. زهرا گلی زاده، معصومه عبداللهی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0825.0104 http://rassjournal.ir/user/articles/2870 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>رزونانس آگاهی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>رزونانس آگاهی</TitleText> 01 01 2870 zagros Publisher IR 01 2870 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>رزونانس آگاهی</TitleText> 01 [1] پاسخ¬هایی کوتاه برای پرسش¬های بزرگ. هاوکینگ، استیون. مزدا موحد. نشرنو. 1397. [2] ناخوداگاه جمعی و کهن الگوها. یونگ، کارل گوستاو. مترجم: فرناز گنجی. انتشارات جامی. 1398. [3] هوش اجتماعی. گلمن، دانیل. مترجم: محمدرضا بلوچ. انتشارات رخ مهتاب. [4] هستی و زمان. هایدگر، مارتین. مترجم: عبدالکریم رشیدیان. نشر نی. [5] نظریه کوانتوم. پاکینگور، جان. مترجم: ابولفضل حقیری قزوینی. انتشارات بصیرت. 1397. [6] آگاهی پدیداری از منظر نظریه های بازنمودی ذهن. حسینی، سید محمد؛ بدیع، کامبیز. فلسفه و کلام. بهار و تابستان1392، سال چهل و یکم، شماره 1 [7] نسخه علی نوخاسته گرایی در مورد ویژگی آگاهی کیفی. خوشنویس، یاسر. نقد و نظر. تابستان 1389، سال پانزدهم، شماره 2 [8] ذهن توسعه یافته. کلارک، اندی؛ چالمرز، دیوید؛ رضایت، علیرضا. اطلاعات حکمت و معرفت. بهمن 1398، سال نهم، شماره 11 [9] دریفوس و تاریخ فلسفی هوش مصنوعی. محمدعلی خلج، محمدحسین. غرب شناسی بنیادی. بهار و تابستان 1393، سال پنجم، شماره 1 [10] آگاهی و مسأله شکاف تبیینی. پور اسماعیل، یاسر. فلسفه. پاییز1386، سال 35، شماره 3 [11] تحلیل نظریه ذهن بسط یافته و لوازم آن. پورقاسم شادهی، احمد؛ اکبری، رضا؛ علی زمانی، امیر عباس. تأملات فلسفی، بهار و تابستان 1396، شماره 18 [12] بررسی استدلال شفافیت به نفع بازنمودگرایی. پوراسماعیل، یاسر. نقد و نظر. بهار 1389، سال پانزدهم، شماره1 [13] مسئله دشوار شعور و ثنوی گرایی ذاتی. اکبری، رضا. حکمت و فلسفه، پاییز 1385، سال دوم، شماره 3 [14] رویارویی با مسئله آگاهی. دیوید چالمرز؛ لطفی، مرضیه. نقد و نظر. بهار 1389، سال پانزدهم، شماره 1 [15] معانی چهارگانه ی آگاهی. غیاثوند، مهدی. ذهن، بهار 1390، شماره 45 [16] جان مک داول و واقع گرایی اخلاقی. ملایوسفی، مجید. پژوهشنامه فلسفه دین. پاییز و زمستان 1384، شماره 6 [17] Searle, John R. The rediscovery of the mind. MIT press, 1992. [18] Clark, Andy, and David Chalmers. "The extended mind." analysis 58, no. 1 (1998): 7-19. [19] Chalmers, David J. The conscious mind: In search of a fundamental theory. Oxford university press, 1996. [20] Tye, Michael. "Philosophical problems of consciousness." The Blackwell companion to consciousness (2007): 23-35. [21] Schneider, Susan, and Max Velmans, eds. The Blackwell companion to consciousness. Wiley Blackwell, 2017. [22] Nagel, Thomas. "What is it like to be a bat?." The philosophical review 83, no. 4 (1974): 435-450. [23] Hill, W. D., R. E. Marioni, O. Maghzian, S. J. Ritchie, S. P. Hagenaars, A. M. McIntosh, C. R. Gale, G. Davies, and I. J. Deary. "A combined analysis of genetically correlated traits identifies 187 loci and a role for neurogenesis and myelination in intelligence." Molecular psychiatry 24, no. 2 (2019): 169-181. [24] Central Intelligence Agency. "History of the World Factbook". Retrieved September 1, 2019. [25] Central Intelligence Agency (April 28, 200). "CIA Basic Intelligence Course". Retrieved September 1, 2019. [26] Federal Research Division, Library of Congress. "Library of Congress Country Studies". Retrieved September 1, 2019. [27] Ford, Brian J. "Cellular intelligence: microphenomenology and the realities of being." Progress in biophysics and molecular biology 131 (2017): 273-287. [28] Gao, Qiang, Gao-Yi Tan, Xuekui Xia, and Lixin Zhang. "Learn from microbial intelligence for avermectins overproduction." Current opinion in biotechnology 48 (2017): 251-257. [29] Allen, Rhianon, and Arthur S. Reber. "Unconscious intelligence." A companion to cognitive science (2017): 314-323. [30] Greenwald, Anthony G., and Mahzarin R. Banaji. "The implicit revolution: Reconceiving the relation between conscious and unconscious." American Psychologist 72, no. 9 (2017): 861. [31] Tarassoli, Sam P. "Artificial intelligence, regenerative surgery, robotics? What is realistic for the future of surgery?." Annals of Medicine and Surgery 41 (2019): 53-55. [32] de Araujo, Marcelo. "Editing the genome of human beings: CRISPR-Cas9 and the ethics of genetic enhancement." Journal of Evolution and Technology 27 (2017): 24-42. [33] Deary, Ian J., Frank M. Spinath, and Timothy C. Bates. "Genetics of intelligence." European Journal of Human Genetics 14, no. 6 (2006): 690-700. [34] Plomin, Robert, and Ian J. Deary. "Genetics and intelligence differences: five special findings." Molecular psychiatry 20, no. 1 (2015): 98-108. [35] Plomin, Robert, and Sophie von Stumm. "The new genetics of intelligence." Nature Reviews Genetics 19, no. 3 (2018): 148. [36] Sternberg, Robert J., Elena L. Grigorenko, and Kenneth K. Kidd. "Intelligence, race, and genetics." American Psychologist 60, no. 1 (2005): 46. [37] Deary, Ian J., Wendy Johnson, and Lorna M. Houlihan. "Genetic foundations of human intelligence." Human genetics 126, no. 1 (2009): 215-232. [38] Engelhardt, Laura E., Frank D. Mann, Daniel A. Briley, Jessica A. Church, K. Paige Harden, and Elliot M. Tucker-Drob. "Strong genetic overlap between executive functions and intelligence." Journal of Experimental Psychology: General 145, no. 9 (2016): 1141. [39] Koza, John R., Martin A. Keane, Matthew J. Streeter, William Mydlowec, Jessen Yu, and Guido Lanza. Genetic programming IV: Routine human-competitive machine intelligence. Vol. 5. Springer Science & Business Media, 2006. [40] Deary, Ian J., Lars Penke, and Wendy Johnson. "The neuroscience of human intelligence differences." Nature reviews neuroscience 11, no. 3 (2010): 201-211. 1 A01 علی بیگدلی علی بیگدلی C. علی بیگدلی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.1006.1132 http://rassjournal.ir/user/articles/2877 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی افت تحصيلی دانش آموزان و بررسی عوامل مؤثر بر آن</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی افت تحصيلی دانش آموزان و بررسی عوامل مؤثر بر آن</TitleText> 01 01 2877 zagros Publisher IR 01 2877 JB 65 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی افت تحصيلی دانش آموزان و بررسی عوامل مؤثر بر آن</TitleText> 01 Starke M.C. (2006). Retention, bonding, and academic achievement: effectiveness of the college seminar in promoting college success. Campbell, David, P. (1961), Achievements of Counseled and Non-counseled Students Twenty-five Years after Counseling, Journal of Counseling Psychology. V.01 , 137 -43. اسرافيليان، علي (1383). بررسي رابطه افت تحصيلي با خودپنداره و مکان كنترل بين دانشجویان دانشکده علوم انساني دانشگاه گیلان 1 A01 سعيد احمدی سعيد احمدی C. سعيد احمدی 01 eng 202403 2024 C. zagros